Yarın pazarmıs bananeeeee

Bugun yıne uyanamadım ..ya su uykusuzluk olayını bır turlu atamadım uzerımden çalmayan bi alarm yuzunden cektıgım su sıkıntılar..ya bırde bu yetmezmıs gıbı alt göz kapagım ıle ust goz kapagım ayrılmamak ıcın dırendıgınden dolayı iş yerine yarı uykulu bi şekılde gelıyorum hatta soylede desem yerı ruyamın sonunu işyerimdekı koltukta goruyorum desem yerı:)
Yarın tatıl dıye cıvıldayan ınsanlara su an ıtıbarı ıle kılım solımmm ben yarın çalışıyorum ve bu demek oluyorkı 15 gun boyunca hiç tail yapmadan calısacagım ..bunun benım bunyedekı yaptıgı etkıyı sıze anlatmama gerek yok sanırım..hafta içi yasadıgım su uykusuzluk modudauzerıne ekledındıgınde cekılmez bı hal almaktayım yanı..uyumak ıstıyorum ben yaaa uykuyu ozledım sole akşama kadar hiç uyanmadan derınnnn bı uykuya dalmak ev sessız olsun ıstıyorum tabe o mumnun degıl:(
ya sabah sabah çok dertlendım kendıme hee en ıyısı bu yazıyı burda keseyım yoksa gune hep olumsuz devam edicimmm

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...