20 Ağustos 2009 Perşembe

Onlara söyleme anne.....

Bu aralar hayatımda bişiler oluyor ama olmuyor..hem mutluyum hem boşluktayım bazen olaylar oyle cok hızlı haraket edıyorlarkı sankı benım kontrolum dısında gerçekleşiyor herşey...
bu arlar kendımı dınleme fırsatımda oldu..geçenlerde yaptıgım bi telefon gorusmesınde unuttugum yada soyle dıyelım benı kırdıkarını unutup tekrar onlar için canımı vermeye hazırlanma modundaydımkı telefondakı ses durrrr kızımm yaa bı dur artık dedı.. ve oyle haklıydıkı..herkez yasamalı yasayacaklarını dedı.acıyıda kotuyude mutluluguda kendılerı yasayıp kendılerı ogrenecekler dedı..
bende hak vermedım degıl aslında basşklaarının sıkıntılarını kendıme resmen gorev yapmıs moddayım onlar uzulmesın ben uzuleyım..nereye kadar kızımm topla kendını..
Annemle bu aralar acaip iyiym zaten kımse olmadımı bız annele sorunda yasamıyoruz..onunla ıkı arkads gıbı olmam harıka hernekadar bazen cenesınden bıksamda benımde ondan gerı kalır yanım olmadıgı için guluyorum artık..içimdekı volkanları sıkıntıları sevınclerı annem anlıyor bılıyorum ben soylemesemde o hısedıyor benım ne halde oldugumu fark ettımkı uzuntulu ve sıkıntılı oldugum anlarda annem bana dokunmamayı ogrendı seslenmıyor bıle bana:) supersın be annecım ıyıkı annemsın benım..bazen annemle konusmadan bile anlaştıgımız oluyor..ve bu durumda annem kımseye soylemıyor benım yasadıklarımı .. kendıne bıle!!!
bu cok onemlı ıste anne ıle kızın bu uyumu..etrafına bı bak annenden baska senı karsılıksız seven bırı daha varmı yaa..(babiş senı unuttum sanma)





Online Sayaç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder