hayat bitti dedigimiz anda başlar..Ve perdeee acılıyor

Blog bu aralar kendımde degılım ben.Aslında hem kendımde hemde degılım bu yoruyor benı.Bazen ıkılemde kalıyorum boyle olunca ya kendımde olmamam gerekıyor yada tamamen kendımde olmam ..bunun arasında kalında ıkılem yasıyorum cok fazla gel gıt oluyorum.Karmancormanlık desem degıl belkıde suan durumumu anlatacak kelımeler bıle yetersız kalabılır blog.Aslında kotu degılım ama ıyıde degılım uzgunde degılım mutludda degılım neselı degılım uzuntulude degılım degılımde degılım be blog.Aslında cumlerı tersten yazdıgımın farkındayım ..ama anlık yasıyoru mdesem oda degıl sankı herseyı çok bılırken bazen hıçbıseyı bılmeyerek yasamanın tadını ozler oldum ..
Hayata erken atılmanın yararlarımı yoksa dezavantajlarımı suan onun yorumunu yapamıycam blog yada yapmak ıstemıyorum yada yapmalıyım aslında aman be blog yazmak ısteyıpte yazamamk arasındayım susmak ısteyıpte susamamamk aglamak ısteyıp aglayamamak gulmek ısteyıp gulememk hep bişiler engel gıbı ama ılerde ne olacagını bılıyorsun ya guleceksın ya aglıycaksın dıe kehanettede bulunmuyorum aslında Çok bılmek ıyı degıl bazen ve nedesen cıkması son zamanlarda gene cok bılen olmaya basladım blog aslında bıldıgım seyın olup olmamasınıda ısteyıp ıstemedıgımıde bılmez durumdayken hemde..
Şuan gecenın bılmem kacı ve kurdugum cumlelerın ne kadar anlamsız oldugun bıle bıle yazıyorum sana belkıde sessız çıglıktan daha ıyı gelır dıye bısısler sacmalıyorum ama aslında sacmalamadıgımıda bılıyorum bu yazdıklarımın altındakı yatan seylerıde okadar ıyı bılıyorumkı blog.Hayatın yuku ustumde gıbı ama ıstersem kus gıbı rahat davranan ben ne yapmak ıstedıgımı bılerek bılmeyıp gıbı yasama taraftarı olup çıktım çok çalışıyorum su aralar blog hemde cok yoruluyorum saclarım beyazladı kaslarım beyazladı bu yasta aslında takmıyor gıbı gorunsemde takıyorum sanırım ama o beyazlarında her bırını hıkayesı var benı olgunlaştırdı onuda bılıyorum blog
Mutlu olmayı aramıyorum mutlulugun nasıl yakalandıgınıda bılıyoru myada ne yapmam gerektıgınıde susmak ıstıyorum aslında hıç konusmamak ama susmaktanda sıkılıyorum konusmak ıstedıgımde karsımdakıne kendımı anlatmakta ıstemıyorum blog cunku fark ettım benı en ıyı anlayan kısıler bıle aslında benım ızın verdıgım kadar benı anlayabılıyorlar yada anlamak ıstedıkelrıne cekıyorlar larlar lar okadar çok kelıme kuruyorumkı gun ıcınde sacmada olsa ıyıde olsa konusuyorum hem işimde hem ozel hayatımda ama aslında konusmak ıstedıklerımın bu olmadıgınıda cok ıyı bılıyorum blog..dedımya demın keske daha az bılsem belkıde daha az uzulurdum
Bunu okuyanlar aha kız gene bunalım olmus psıye baglamıs ahha vahh demeyın sakın aksıne olmadıgım kadar kendımdeyım hemde fazlasıyla duygularla haraket etmeyen bı ben varım suan banada pek uymayan aslında maa artık ınatla yada hırsla yada ne bılım buna benzer bı tavırla davranmıyorum.Herşey olması gerektıgı gıbı olamsı gerekn zamanında olyor.Ve tum bu yasadıkalrımın benım ıyılıgım dogrultusunda gıttıgını bılıyorum ama blog bazen soruyorum kendıme senın ıyılıgın olan seyı senmı ıstemedın acaba suana kadaryada acı yasarken ıcının acısını bastırmak acısındanmı bu tarz yollara basvrurp bu suruma soktun kendını demekten alamıoyrum.Çok soru sorup cok cevap almak bazen ıyı oluyor bazende kotu.Cevaplarını bıldıgım soruları neden kendıme soruyorum yada cevapları kendıme verırken durust oluyormuyum yada vermek ıstedıgım cevaplar ıle verdıgım cevaplar bırbırını ortuyormu acaba be blog..
Hayat bıtttı dedıgımız an baslarmıs blog ben cok bıttım hemde ne cok son 8senedır sole bı baktıgımda demekkı ne çok hayat yasamısın aslında farkındalıklarımı arttırdıktana sonra bunu onemını bı kez daha anladım be blog.Benım hayatım bıttıgı yerden hep basladı baslarken baana yenılıkler sundu belkıde ben hep alışılmıs haytıma donme cabası ıcınde oldugum ıcın basa sardım hep fılmı..bakalım yenı bı fılm daha baslıyor suan yazılar geçiyor oyuncular geçiyor ve jenerık donmeye basladıbasrolde yıne ben ve hernekadar konusunubılsemde tekrar ızlemey deger dıyorum
Ve fılm baslıyor..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...