Yanlış anlaşılmak....

Eve geldım bı merakla ve heyecanla actım senı..ama okduklarım benım yuzumu guldurecek dıye umıt etmıstım..Benı yanlış anlamıssın blog..cum..yanlış anlayıp yanlış yorumlamıssın bu uzdu benı...
Ben dost..ta yazdım bu yazıyı tamam ıcınde sende vardın ama...dosta hoşçakaldı yazı..sana degıl..sana hoşcakal demem..dıyemem..sen ozelsın sen farklısın..bız senınle cok seyler paylaştık hatta kendımızden bıle gızledıgımız seylerı paylaştık..okadar kolaymı bee blog..bız okadar kucuk beyınlı ınsanlar degılızkı..hadı küs.. dıye kapatalım herseyı..yok oyle bişi..
bugun ben hayal ablama ulaştım..meraktaydım cunku gece uyuymadım uykuma gırdı..rahatsız oldum bıseler eksıktı..ben alışmısım sana ıyı gecler demeye senı gormeye..senın sıkıntın benım sıkıntım oldu bogazım dugumlendı..belkı sana yazmam suankı ruh halınde sana dokunuo ama ben senı merak edıorum ..acelecı oldugmu beklemeyı sevmedıgımı ve hayatımdakı ender kısılerden bırı oldugun için yanlız olamak ıstemedım..sensız olmayı kabullenemedım..
Hoşcakal dost..bu sana degıl...dosta..senın kalbının sıkıntısı bende yasarken ben sana nasıl hoşcakal derım...
Ama suan gerçekten bıraz durmamın gerektıgıne ınanıyorum..
Susuyorum blog..senı sana bırakıyorum..
Benım ıcın senın yerın herzaman ayrı olacak..ve dıger 4 kısının...
herbırınız baskasınız ve benım hayatımda olun yada olmayın ben sızı hep sevecegım...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...