26 Şubat 2009 Perşembe

Hastalıklardan kurtulmak..!!!

İki gun once doktora gittim sesım kısıldı cunku acaip üşütmüştüm..iltihaplanma var dedı doktor..işin kotu yanı içime akıyormus ıltıhap buna bı care bulmak lasımmıs..bı suru ilaç ve tabıkı dusman basına 4 adet iğne yedım:((( ama benım en cok uzuldugum bu ıgnenın acısı bıle yada hala sesımın çıkmıyor olması degıl..belim..belımden gece nsene amelyat olmustum zaten fıtıktan ve cok agrılı bı amelyat sonrası geçirmiştim..şimdi doktor bana amellyat dıo dıger fıtıgım ılerlemiş..allahım yaaa bu hayat benı fıtık ettı ..!! canım cok sıkıldı yaa o acıları tekrar mı yasayacagım sımdı..amelyat sonrası ılk gun dayanılacak gıbı degıl..duz duvara tırmanıyorsunuz agrıdan..dusundugum zaman bıle tuylerım urperıyor..tanrım yasatmasın bana bırdaha o acıları......

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun canım allah iyilikler versin.

    YanıtlaSil
  2. Tesekur ederım ablam ...ınsallah duzelecegımmm

    YanıtlaSil