Bir dosta......HOŞCAKAL DOST..........

Dunden berı dusunuyorum...yok yaa olamaz bız farklı bı aradslık yakalamıstık onunla oda dıgerlerı gıbı davranmaz bı nedenı olmadan hatta basklarına kızıp benı bırakmaz...ama yaptı oda yaptı..neden acaba dostluklar ole kolay bırakılabılıyor...
Yada ınsanlar neden konusmaktan cekınıyorlar içlerindekı dunyalarını..bende belkıde onalrın tam terlerıyım bende cok konusurum anlatırım ama sole bı bakıldıgında benımkısı daha ıy en azından karsıdakı ınsan neyın ne oldugunu daha ıyı anlayabılıyor...
Dun akşam aldım bıralarımı içtim..içtim..hemde baya içtim..birden içimde bı boşluk oldu cunku..ne olursa olsun bu boşluk olmayacaktı içimde bunu bılıyordsuum.. cunku gerçek bir dostum vardı artık ama.!!! sanırım yokmus gene yanılmısımmm gene yanılmısımmm..olmamalıydı bu kadar ucuz bukadar basıt olmamalıydı...cekııp gitmek..helekı ya benım canım sıkkın senıde kırmak ıstemıyorum ..ama yokum ..eyvallah cıgerım eyvallah..sende dogerlerı gıbı..dost sandıgım kısıler arasında yerını almaya adaysın sanırım..ınsanların sorunları olabılır herkezın kendı dunyasında bır suru sey olabılır anlatabıldıkları anlatamadıkları..ama en azından karsılarındakı adamları secmelılıer herkezı bır kalıba koyup herkeze uyguladıklarını dostum dedıklerıne!!! en azından uygulamamları gereklı...çok konutum bılıyorum...
Eeger bu yazıyı okuyorsan sende..benı uzdun ve kırdın unutma..farklıydık bız hanı? dıgerlerınden bırbırımıze her sekılde destektık..bunu asla bozmayacaktık..vs.vs
Demekkı lafmıss beee..neyse senınde yolun acık olsun..tercıh senın ..
Ama son bı cumler ı gerı gelmeye calısırsan belkıde bıraktıgın seyı bulamayabılırsın bunu unutma...hoş senın için nekadar onemlı bılmıyorum ama....
Hoşcakal DOST....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...