22 Ocak 2009 Perşembe

HERŞEY ÇOK GÜZEL OLUYORRRR

Bugun yasadıklarımı sasırmamam gereklı aslınd ama yınede ıncan acabamı demıyor diil.....
İlk önce benı hayrete düşüren yegane olay:))))
SYCOROX un telefonun ilk aradıgımda evet evet hemde ilk aradığımda açması..:)) dedim yaa vardır bunda bi hayır:))
Ve yanılmadım tabe 3 gun once dert edipte agladıgım olayın bugun çözume ulaşması..Ama ağlamam olaya degildi zoruma gitmesiydi aslında...ya neden bu kadar hassas oluyorum yaaa aslında ne kadar yanlış oldugunuda bile bile..
Ama her seferınde kendıme verdiğim sözü yiyorum..insanlaraaa güvenmeeeeeeeeeeeee
onları kendin gibi zannetmeeeeeeeeeeeee
Ama bi bakıorum yine karşımdakini kendim gibi zannetmem...neysee yaa yazdıkça dahada sinir oluyorum
Her seferınde bukezz bukezzz desemdeeee....ama söz kendimm:))) bu kez sözzz:)))
Duygusal bakmayacagım artık olaylaraaaaa
Zaten hersey istedigim gibi oluyor...neden üzüorumki kendimi...
Telefondakı ses bana bak ben sana ne demıstım dıyor herzamanki gibi:)))
Benim aslında çok sıkı dostlarım var ...ve onları sankı dogdugum günden ber itanıyorum..tanışmamız kısa sure önce olmasına rağmen..
İiyiki varsınız canlarım benıim...
Beni yerden kaldırdınız...
Emeklemeden koşmamı sağladınız...
evet evet
HERŞEY ÇOK GÜZEL OLUYOR...

2 yorum:

  1. ehuhe ben demiştim:)
    telefon olayı güzeldi:)

    YanıtlaSil
  2. O telefonun her zaman açılmasını ıstıyorum:D

    YanıtlaSil