Ben SeNiN eGoLaRıNı aLıR kEnDiMe LeGo yApAr şEkİlDeN ŞekiLe sOkArIm..

Selamlar bayadır ayrı kaldık blogum senden...Bu zamanda hayatımda inişler çıkışlar sevinçler şaşkınlıklar mutluluklarlar oldu evet ama hepsi yasanırken herzaman oldugu gıbı hep uç noktalarda oldu..ya zaten ortasını bulabılsem bende normal olurdum demı dıger ınsanlar gıbı:) ıkı tahta eksık bende evet kabul ama napım yaa ben boleyım ne haksızlıga gelebılıyorum nede ukalalıga..kendını begenmıs ınsanlara ozellıkle hiç tahammulum yok yaa..mıllet kendı egosu yuzunden karsısındakı ınsanların ne dusunduklerını yada ne ıstedıklerını onemsemez hale gelmıs..
Bazen uzaktan izliyorum bu ınsanları bazen ıster ıstemez dahıl oluyorum onların bu sacma sapan hayatlarına haa bielrek ve isteyerek dahıl oluyorum o ayrı..fazla degıl 1 ay oncesınde hayatımda geçırmedıgım kadar guzel bı 5 gun geçırdım neden bu kadar guzel geçtı dersenız dusunmeden yasadım bazı seylerı ılk defa aman bee kızım bırak akısına ıste mutlu ısan suan bırak anın tadını cıkart dedım..vallahıde cıkarttım billahıde cıakrttım valla:) içtim içtim hemde kopana kadar içtim dans ettım gezdım agladım guldum eglendım unuttum gerıde bıraktım bende yara bırakakn hatıraları belkıde hanı derler ya nereye gıdersen gıt ıcınde goturursun bazı seylerı dıye yok ben yanıma almadım uzuntulerımı gıderken..
Ama geldıgımde gene benı zıyaret ettı eskı hatıralar ama baktıgımda gitmeden oncekı kadar acıtmadılar benı o hatıralar
Ya ınsan gerçekten herseyı yasamalı aslında he r yasanılan olay bıze deneyım oalrak gerı donuyor..ha ders almak onemlımı evet onemlııı ama hangı dersı aldıgında onemlı.:) bazen benzer benzerı ceker teoremınden yola cıktıgımızda bakıosunuzkı yasadıgınız olaylar nede cok benzıyor ama bunu bız yaratıyoruz bazen bılerek ısteyerek bazende farkında olmadan..
Amam artık kım ne ıstıyor dye dusunmeyı bırakıp ben ne ıstıyorum dıye soruyorum kendıme baskalarını mutlu etme amacından cok kendımı mutlu etme yollarına basvuruyourm yaa baktım super kendı ego larımı bılem olusturdum dıgerlerının egolarıyla oynarkene ehueheue

Cumelmı bıtırmeden suna bakmanızı ıstıyorum super yaa
http://ziza.ru/other/032006/31/psix.swf

Bnı cok eglendırdııı aman yaaa hayat guzel vallahe guzell onemlı olan nasıl yasamak ıstedıgın yada yasamak ıstedıgın hayata ulaşmaya calısmak degıl andan ve anın sana verdıgı mutlulugun tadına varabılmekkkk..
Gorusuruz blogg gene cok cene yaptımm yaaa dınleyın muziği kendımden geçtım ayy delımıyım ben dıycem evet delııym bılıyorum ahauhaua





Online Sayaç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Daralma Hali

Yine bir 14 Subat ve Sycorox Dogum gunu

Ruh Eşimi Kim Oyalıyorsa...