6 Aralık 2013 Cuma

Herşeyi görebiliyorum


Allahım sana şükürler olsun derdini verip dermanını da dayanma gücünüde veriyorsun..
Geçen hafta İzmirden kuzenım geldı ıstanbula caddebostanda olduğunu ılettı .Bunu duyunca tabı hemen atladım dur ya dedım sen orda kal ben geleyim oraya:) en azından banada bahane olurdu ev iş iş ev rutinden sıkılmıştım.Birde araç olunca alkol alamadıktan sonra caddeye gıtmenın ne anlamı varkı oyle degılmı?
Neyse ben iş çıkısı caddeye gıttım araçsız:) kuzenı buldum vs .. Sonra bırşeyler içip ( tabı aklımdaki alkol) yemek yemek için mekan bakalım kafamıza gore gırelım bı yerlere dedık..
Bilisniziniz caddede bır suru böyle mekan var ve içlerinden birine gırdım..
İşte oturacak yer falan bakıyorum bı yerı gözüme kestırdım cam kenarında.. ceketımı çıkarttım tam sandalyenın kenarına asacakken kafayı bır kaldırdım karsı masadan tanıdık bır yuz!!!!! hemde çok ama çok tanıdık .. ben onun evle problemı olduğunu cok fazla dışarı cıkmadıgını duşunurken ( yada ınanmak ısterken onun dedıklerıne) yanında bır kızla ( kızıda ıyı tanıyorum) gordum onu!!! acaip afalladı benı orda gormeyı hıc beklemıyordu cunku.. Hoş ben bile beklemiyordum orda olmayı cunku tesadüfen kuzen geldı ve gittim cunku ben hayatımı rutin bir şekilde yasadıgım için ev iş ev iş .. o yüzden dısarda ne olup bittiğini pek bilmiyordum takı gecen hafta salıya kadar...
Hakketten zoruma gıttı belkı gozlerımle görmek.. Tabi hemen mesajda düşündüğün gibi değil yok ole yok böle bi sürü açıklama zırvalığı !!!
Zoruma gitti hakketten ona degıl aslında kendıme kızdım..
İnanmak istemıstım bu adama bana dürüst olduğunu düşünüyordum herzaman yalana ıhtıyacı olduğunu bılmıyordum..
Suan kafam allak bullak pamuklara sarıyordum ben onu severken benı ne kadar da uzmuş olsada toz kondurmuyordum kimseye ..
Neden bu duruma soktu demiyorum aslında belkıde ben onu oyle gormemodundaydım kimbilir...


Online Sayaç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder