6 Aralık 2013 Cuma

Herşeyi görebiliyorum


Allahım sana şükürler olsun derdini verip dermanını da dayanma gücünüde veriyorsun..
Geçen hafta İzmirden kuzenım geldı ıstanbula caddebostanda olduğunu ılettı .Bunu duyunca tabı hemen atladım dur ya dedım sen orda kal ben geleyim oraya:) en azından banada bahane olurdu ev iş iş ev rutinden sıkılmıştım.Birde araç olunca alkol alamadıktan sonra caddeye gıtmenın ne anlamı varkı oyle degılmı?
Neyse ben iş çıkısı caddeye gıttım araçsız:) kuzenı buldum vs .. Sonra bırşeyler içip ( tabı aklımdaki alkol) yemek yemek için mekan bakalım kafamıza gore gırelım bı yerlere dedık..
Bilisniziniz caddede bır suru böyle mekan var ve içlerinden birine gırdım..
İşte oturacak yer falan bakıyorum bı yerı gözüme kestırdım cam kenarında.. ceketımı çıkarttım tam sandalyenın kenarına asacakken kafayı bır kaldırdım karsı masadan tanıdık bır yuz!!!!! hemde çok ama çok tanıdık .. ben onun evle problemı olduğunu cok fazla dışarı cıkmadıgını duşunurken ( yada ınanmak ısterken onun dedıklerıne) yanında bır kızla ( kızıda ıyı tanıyorum) gordum onu!!! acaip afalladı benı orda gormeyı hıc beklemıyordu cunku.. Hoş ben bile beklemiyordum orda olmayı cunku tesadüfen kuzen geldı ve gittim cunku ben hayatımı rutin bir şekilde yasadıgım için ev iş ev iş .. o yüzden dısarda ne olup bittiğini pek bilmiyordum takı gecen hafta salıya kadar...
Hakketten zoruma gıttı belkı gozlerımle görmek.. Tabi hemen mesajda düşündüğün gibi değil yok ole yok böle bi sürü açıklama zırvalığı !!!
Zoruma gitti hakketten ona degıl aslında kendıme kızdım..
İnanmak istemıstım bu adama bana dürüst olduğunu düşünüyordum herzaman yalana ıhtıyacı olduğunu bılmıyordum..
Suan kafam allak bullak pamuklara sarıyordum ben onu severken benı ne kadar da uzmuş olsada toz kondurmuyordum kimseye ..
Neden bu duruma soktu demiyorum aslında belkıde ben onu oyle gormemodundaydım kimbilir...


Online Sayaç

23 Kasım 2013 Cumartesi

Bir aylık sürem başladı...


Kendıme 1 ay süre verdim... bu sürede herşey yapılıp hiçbirşey düşünülmeyecek.. en önemlisi kalbımı kapattım açılmayacak... bu süre sonunda bakılacak hala kel aynı yerdemı hayatımda..... 



Online Sayaç

13 Kasım 2013 Çarşamba

Yenilerle dolu 3 ay


Hayatımda şu birkaç ayda bir sürü değişiklik oldu ve 10 senelik çalışma hayatımda bu kadar kısa surede hiç iş değiştirmemiştim 3 ayda 3 iş değişikliği .. ha tabiki bundada vardır bir hayır diyorum fakat bu hız benı yordu ayrıca özel yaşantımdada haraketlılık bı karısıklık mevcut ha orda bi sürü sevgili değiştirmedim fakat biri girdi hayatıma hemde küt diye tabir edeceğim hızda tam hayatımın ortasına düştü
Ama ben alışkın degilim tabiki okadar huzurlu ilgili alakalı bir ilişkiye bünyem kabul etmedı bır ay içinde bozdum hemen:))
Şimdi yeni işyerimden yazıyorum .. hala kel aklımda soylemeden edemıycem yazıyor mesaj arada sansını denıyor ama bende daha ıstedıgı yuzu bulamadı...ama bu bulamayacak anlamına gelmıyo malesef:S 
Kısaca özeti bu ama zaman neyi gösterecek merakla bende beklemekteyim..



Online Sayaç

17 Eylül 2013 Salı

Müdür Oluyorum...






İstanbula geleli tam 4 yıl oldu eylül ayının 7sinde.. buraya ilk geldiğim zamanlarımı hatırlıyorum bir sinirle mersini bırakıp yeni bir başlangıç yapmak için sadece valizimle gelmiştim.Sıkıntılarım üzüntülerim mutluluklarım uykusuzluklarım ... ve suan artık müdür pozizyonunda yeni görevime başlıyacagım ay başında..
Çogu insanın isteyipte hayalini bile kuramadığı yere geldim aslında .. Bunu tek başıma başardım kimsenin desteğini almadan kimseye yalakalık etmeden.. Okadar çok şey ile mücadele ettimki aslında bazen üzüldüğüm yada takıldığım olaylara bakınca kızım diyorum sen neler başardında bunamı takılıyorsun..
Ama sıkıntı aslında benım duygusal yanım ve vicdanım..
Evet güçlüyüm..
Evet Hırslıyım
Evet Başardım....
Şuan neden çok ama çok mutlu hisetmiyorum?
Çünkü ... istekler ulaşınca kıymeti kalmıyor..
Şuan istediğim anne olabilmek..
Tabiki bunun olması için ilk once bir baba bulmalı.. ha tabiki bunu sokakta yada pazarda bulmuyorsun...
Ha bulmak derken aklımdaki şiyi baba sıfatına koyduğum için aslında onun hadı artık tamam demesini bekliyorum aslında.
İiçimdeki ses beni hiçbirzaman yanıltmadı aslında o evet o .. kısmetın o diyip duruyor sabret dıyor
Neleri bekledim nelere sabrettim bunamı sabretmıyecegım ..
Seneye anne olamk istiyorum 33 Yaşında anne olacağım derdım hep...
Hadi bakalım hayırlısı ...
Çocukta yaparım kariyerde:))

























Online Sayaç

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Gidemiyorsun işte...


Gidemiyorsun işte....
Geldin tekrar özledin.... korkularınla yüzleş artık bu kadar büyütecek bir şey yokki ortada herşeyin güzel olacağından eminim yeterki sen emin ol kendinden ...
Hayat kısa yaşanacak o kadar güzel şey varken bu bekleyiş bu erteleme neden?
Gel biz olalım gel beraber olalım artık..
Geldiğinde tamamen gel
Bu kafa karışıklığına bir son ver artık
Sen bensiz ben sensiz yapamıyoruz bunu sende  çok iyi biliyorsun
Yorgunuz ikimizde...
Artık huzur bulma zamanı ..
Özlemler son bulsun yaşayamadıklarımıza üzülmenin hiç anlamı yok..





Online Sayaç

12 Temmuz 2013 Cuma

yENİ bİR bŞLAnGıÇ..Mutlu olmak

Biranda işimi değiştirdim... yine ani bir karardı 20 gun kafamı dinleyip tekrar işe başladım
Alışma evrem çok uzun sürmedi allahtan.. ama birerbir insan ile uğraşmak yoruyor beni artık ve şuan yorulmuş durumdayım
İlk sıkıntılarım başaladı bile hemen ama geçeçcek biliyorum bunlar herzaman  olan şeyler
ben nasılım diye düşünüyorum bu aralar
ruh halim nasıl
Moralim nasıl
ne istiyorum
neler beklıyorum
benı ne mutlu eder
beklentılerım ne
bunalrın cvpları okadar karışıkki
İiçim ruhum sıkılmış durumda
Bazen çok ama çok mutluyum
Bazen olmadıgım kadar hissiz
Bazen ağlamak istiyorum boyle bagıra bagıra
Bazen gülmek gözümden yaş akarcasına
Gel gitlerim çok farkındayım ama asla yapmam dediğim çocu şeyi yapar oldum
Sevmedıgım seylerı sever
Sanırım yaşlanıyorum gücüm eskisi kadar degil
Hemen yorulup sıkılıp kabuguma çekiliyorum
Yeni başlangıçlar bana eskisi kadar mutluluk vermiyor
Ama dersenki mutsuzmuyum hayır
Aslında mutluluk insanın
beklentileri ile orantılı oldugu çok ama çok doğu bir tespit ne kadar az beklenti okadar çok mutluluk oluyor ..
Herkes mutlu olmak için birşeyler bekliyor
ararsa mutlu olrum
özlerse mutlu olurtum
yeni işe girersem mutlu olurum
gidersem mutlu olurum
gelirse mutlu olurum
anne olursam mutlu olruum
evlı olursam mutlu olurum
boşanırsam mutlu olurum
hep beklentı...
yok öle bir dünya insan hep elinde olmayanı ister ve bunun kendını mutlu edeceğine inanaır
ama değil işte insan dimağı doymak bilmez hep daha fazla ister hep hep hep
Sen şuan mutlu isen ... ne mutlu sana ..!!!!
yoksa ilerdede aynı olacak ve hep isterimize yenilerini ekleyerek mutlu olmayı bekleyeceğiz ...



Online Sayaç

28 Mayıs 2013 Salı

Belirsizlik


Kafamda deli sorular dönüyor içim bir garip aslında boşluk ... ama boşluklara neler gelecek onuda biliyorum enteresan olanda bu!. bilinmezlikler beni sürüklüyor belkide rayına oturmadı bir türlü isteklerim.. olmayacak demiyorum oalcak ama vaktım kalmadı gibi geliyor olsun bıran once yaşanmamışlıklar kalmasın istiyorum.. sezgilerim beni yoruyor bazen keşke az bilsem diyorum az bilsem ..
Az bilmek nedir diye sordum kendı kendıme defalarca.. çevremdekiler sen çok biliyorsun bu yuzden korkuyorlar senden deniyor..
Aslında içimdeki volkanları kimse bilmiyor...!




Online Sayaç

17 Nisan 2013 Çarşamba

Bugun İki Kere Doğdum...



Bugün iki kere doğdum gerçekten... Babam canım benım bir tanem hayatımdaki tek idolum bugun amelyat oldu ve demın çıktı saglıklı suan kalbi yepisyeni oldu 65000 bakımını yaptık şükürler olsunki yenilendı benımle beraber bugun tekrar dogru bana oyle guzel bır hedıye verdiki şuan canım babam iyiki varsın sen hep ol saglıkla sıhattle nice senelerimiz olsun Senın hasta olmana gonlum dayanmıyor hiçkimseye allah dermansız dert vermesın şükürler olsunki saglıgına kavustu babam..
Dogum gününmün en güzel hediyesini verdi bana ..... Bundan sonra hep güzel şeyler olacak bunu oyle iyi biliyorumkii...
Yeni yaş yani mutlulkları berbaerınde getirecek.. bu sene benım senem biliyormmm















Online Sayaç

13 Şubat 2013 Çarşamba

Hoşgeldin..


Uzun zamandan sonra ben bile zamanı unutmusum geldi .. gitmemişti aslında oda biliyordu ne kadar uzaga gıtsede tam aksıne yanımdaydı hep her gecen gun daha fazla yaklasıyordu hemde ta içime yuregıme dokunmustu yıne özlemişti yanıdma olmayı gozlerıme bakmayı konusmayı huzuru ozlemıstı bunu kendıde ıtıraf ettı sonunda korkuyorum dedı korkuyorum neyden korktugunu kendıde bılmıyordu korkmaya okdar cok sartlanmıstıkı artık korkunun ne oldugunu kendıde farkında degıldı aslında korkuyla yasamak mıdır asıl amacı yada korkunun kendıne ne faydası vardı bunu kendıde bılmıyordu aslında ...
Yanımda olmayı sevıyordu alışkanlık olmustu artık bunu kendısıde bılıyordu donup dolaşıp yanımda buluyordu kendını huzur cekıyordu onu .. kendıne bıle ıfade etmekte zorlanıyordu aslında dıle dokemıyordu hısetıklerını ama gozlerı ele verıyordu kendını .. özledım dedı hemde cok bunu a yuregının ıcınden soyledıgı okadar cok bellı ıdı kı .. özledımm özlemeyımı sevıyordu acaba okadar ozlem oldukı suana kadar özlemeyı sevdık aslında belkıde .. gıdememeyı gıtmeye calısıpta kalmayı dahada yakınlaşmayı ..
Hoşgeldin denmıyor gıden birine hoşgeldin denır aslında sen gıtmedınki gelesin vardın kaldın....







Online Sayaç