31 Aralık 2010 Cuma

Yenı yıl ... Yeni umutlar..

Hersey çok guzel olacak diye çıktım yol 3 sene öncesınde.. Düzelecek hersey.. benım ısteklerım dogrultusnda yol alacak dedım...
Azmettım.. inat ettım direndim.. yıkılmadım yılmadım....

Evet şöyle bi arkama baktıgımda su son 3 yıldır isteyipte oldurtamadıgım ne oldu dıye kendıme sordum.. Aslına bakarsanız çok isteyip sonuna kadar peşinden gittiğim hersey olmus.. ama isteyipte yarım bıraktıgım bıtgınlık duydugum herseyde yarım kalmış...

Aslında yarım kalmış yanlış bir cümle oldu yarım bırakmışım..Benim için hayırlı degılmıskı yarım kalmıs dıyorum suan..

Benım halada vazgeçmedıgım kotu bı alışkanlıgım var sadece .. sanırım birazda kişilikle ilgili bu.. geçmiş ile baglarımı kopartamıyorum

Hayatıma giren insanlar bi şekilde tekrar girmeyi basarıyorlar .. ve bnların arasında gerçekten benı üzenler olsa dahi..

Sanırım bununla yasamadlıyım cunku ıstesemde asla bırdaha benı uzmesıne izin vermıyecegım desemde dayanamayıp vicdan yapıp bi şans daha verme eğilimine girebiliyorum..

Amaaannnn yaa her guzelın bir kusuru olurmus degılmı:)))

Ama soyle bır gerıye baktıgımda hayatımı sıfırdan kurdum ben yaa.. yenı şehir yenı ev yenı iş yenı cevre.. bunları yaptım kolay kolay kımsenın cesaret edemeyecegı seyler bunlar ben bunu bayan halımle yaptım .. çevremden aldıgım tepkılerde HELAL OLSUN SANA olarak geldıgınde bunun ne kadar dogru bır karar oldugunuda anladım

Aslında isyan etmeyı bırakıpte şükretmeyı hayat felsefesı halıne getırdıgımızde herseyın ne kadarda cabuk yoluna gırdıgını fark edıyoruz.. Takılıp kalmamak lazım olumsuzluklara...Vardır her şer de bi hayır.. olması gerekliymiş olmş işte... İlerde şer gibi gorunen seyın aslında bıze hayır getırdıgını fark ettgımızde bunu dahada iyi anlar hala geliyoruz..

Olmuyorsa oldurtmayın bırakın akışına..
Eger gerçekten istedigin birsey varsa asla bırakma peşini
Daha çok kendını sev
Daha cok zaman ayır kendıne
Daha çok mutlu et kendını ( daha sonra karsındakını)
Daha az uyu..
Daha az sigara iç ( anneme kalsa hiç içmemem lazım haklı be kadın ama napim bırakamıyorm)
Hayat okadar kısa ki anın tadını çıkartmalı
Kimseye sırt cevirme
Kendını dıs dunyaya asla kapatma yarının ne getırecegını asla bilemezsin..


Bunları hayata geçirdigimde mutlu oldugumu anladım sizede soyluyorum deneyın pişman olmazsınız..

Beni sevenıde sevıyorum benı sevmeyenıde sevıyorum..

Herkeze mutlu yıllar.. diliyorum diye klişe bi cümle etmek istemiyorummmmmm

Herkezin istedigi doğrultuda geçen yıllar.. ( hım bu daha çok kulagma hoş geldi)

Yaa varya yaşayabileceginiz tek bi hayatınız var ve bunları yapabilmek içinde tek bi şansınız.....

Ertelemeyin hayatı..

ertelemeyin mutlulugu

Ertelemeyin umutlarınızı...

Yarın belkıde yok.. nerden biliyorsun yarında yasayacagını

Canın nasıl istiyorsa oyle yasa ( millet ne der dıye düşünme senın ne düşündüğün önemli)

Senin mutsuzlugundan mutlu olacak insanlara prim vermeeeeeee

Sen mutlu ol çatlasınlar kıskançlıklarından :))))
Online Sayaç


26 Aralık 2010 Pazar

MİM im ve BEN

Sycorox benı mımlemıs yogn oldugm için anca yazabılıyorum

Suan elımdekı kıtabın 55 sayfasını acma imkanım olabılır diye daha dın bıttı kıtap (ZEBANI DANDREW DAVISSON) muhtesemdı...



ADAM TRAFIK KAZASINDA VUCUDUNUN %80 3 DERECE YANIK VE HASTANEDE...
Eğer intihar edeceksenız işleri mahfetmeyi göze alamazsınız özellikleede benım gibi hayatını gerı kalanını buzdolabında çürümüş,geçen haftadan kalma çin yemegi gibi geçirmeye mahkumsanız.Eğer hesaplar karısırdaüstüne bide bitgisel hayata girerseniz ya da felç kalırsanız vay halinize..Oyuzden tekrar söylememe izin verin eger intihar edecekseniz işleri mahfetmeyi göze alamazsınız...
Hastaneden cıkar çıkmaz planımı yuyurluge koyacaktım.Çünkü yanık ünitesinde kendımı oldurmem mumkun degıldı.
İlk olarak çifte namlulu bir tufek alacaktım.Jıletı bulmam zaten çocuk oyuncagı..Uyku ılaclarını eczaneden temın edebılırdım.İçki dukkanındanda viskimi alıp otele gıdecektım.Hemnen otele gıder gıtmez 10 tane alerjı ılacı yuvarlıyacaktım,tabı ardından vıskımı yuvarlaycaktım bı kac kadeh mıdem bunu dısarı atmasın dıyede 2 adet mıde hapı ohh mis..tufege bir çift kursn koyacaktım ayrıca dusum kısmına ozel ıtına gostererek guzel bır boyun bagı yapacaktımBoyun bagı işlevi adamı oldurmek degıl boynunu kırmaktır.Bir elim tufegımde bir elim ilmegimle balkona dogru yonelecektım.Kollarım acıp son kez sehrı kucaklayacaktım.Sonra halatı sıkıca balkon demırıne baglayacaktım.Sonra ilmegı aşagıya sarkıtıp,jiletlerden birini paketinden cıkartıp,halatın cunu kesmeye baslıyacaktım,burda dıkkatlı olmak lazım ne cok nede az kesmelıydım ,ıpın sonuna geldıgımde sarsıntıyla beraber hemen kopmasını ıstemıyordm bır sure oyle sallanmalıydım.,Bı kaç tane daha vıskı ve kusmamak için mıde habı yuvarlayıp,agrılarımın dınmesı ıcın damarlarıma morfınımı basacaktım,sonra ilmeyı basıam geçirecektim,sonra hemen tertemız bı jılet daha alacaktım alıme .ama bu işi yaparken acele etmelıydım cnku sersem tavuk gıbı sendelemeye baslıyacaktım,jiletle sol bılegıme bır kesık atacaktım,ardından sag elıme , ama bu işlemi enıne degıl boyuna dogru yapacaktım,oyle gostermelık ıntıhahar edenler gıbı degıl..dıkıne keseceksınkı,dırek damarı kesmelısın kanın sıcaklıgını duymalısın..Sonra balkonun tepesıne oturacaktım kan içindeki elimle tüfegimi alıp namlsunu agzıma dayayacaktım,acıyı iyi ayarlamam gerekiyordu,boylelıkle kursun agzımı delipgeçecek ve şişko beynimin göbeğine saplanabilecekti.Çifte namllu tfegın normal silehtan farkı şuydu;çifte namlulu tüfektenişan almanıza aslında hiçbir gerek yokcunku ates ettıgınızanda binlerce saçma tanesi beyninize dagılacaktır.Kurşunun şiddetiyle asagıya yuvarlabılmek için balkonun kenarına arkam dönuk sekılde oturmam gerekıyordu.Beynim dagılmıs vazıyette asagıya dogru duserken birdenbire halatın ucunda asılı kalacaktım.Daha sonra kazadan yanmıs olan bedenım halattakı kesıklerden dolayı 20 kattan yere yapışacaktı....

Boyle bir intihar senaryosu gormedım daha once ya... sycorox mımlemıs bende eklıyım dedım tam sayfasıonda cıktı....
Online Sayaç

25 Kasım 2010 Perşembe

EMLAKÇILARDAN NEFRET EDİYORUMMM

Ya ıkı gundr emlakçılar ile boğusuyorum.Acilen ev degiştirmem gerekli.... Allahtan suankı halımı dusmanıma bıel vermesını ıstemem o haldeyım..! Oturdugum ev gırdıgımden berı bana habıre masraf çıkardı.. Ev sahıbı sen otur kızm tabe pımapen yaptıracagım ve ev asla sorun cıkartmayacak vaadlerı ıle tasınmıstım eve.. Tabıı ozamanda acıldı:(( ev arkadsımla aram kotu oldu ve bı anda cıkma kararı alıp baktıgım 3 evı tutmak zorunda kalma modndaydım...Şuanda aynen o modda yım ya ben bu ev degıstırme kararlarımı neden hep kısa surede hayata gecırmek zorundayım allahımmmm

Tabıkı yıne emlakcı komplosu.. efendım bu ev aslında kıralandı ama eger siz istersenız ondan vazgecıp sıze donebılrıım..!!! ( neden babanın oglumuyum) B cumlenın altında yatan asıl sonuc sakın benle pazarlık etmeye kalkma bak baska musterılerımde var sen tutmazsan onlardan bırıne havada karada verırımdır. Tabı sen o an yorum yapmazsın helekı senın acıl cıkman gerekıyorsa o evden evı begenmek ıcın ugrasırsın sadece...

Ha evden neden acil çıkıyorsun dersenız ..İlk girdigimde elektırık tesısatından buzdolabım bozuld ardından klımam akabınde elektırık supurgem ve en sonkı bomba tv oldu.. Artık bende isyan çanları çalmayaı tabi... Ama kızım bıraz para tut daha guzel eve cıkarsın ya sabır ya sabır deyıp duruyordmkı gecenın b yarısı kapım calınıpta asagı kaltta kalan ( komsu bıel demıorum) cadılıkta doktora yapmıs hatta dahada fazlasıııı.. bı kadın bana carlamaya baslayana kadar... elı belınde ; Efendım tum tavanım su içinde kaldı evın su akıtıyor ben hastayım kocam hasta yoktum bır haftadır nedır bu rezalet dır dır dır dır ... kadın susmuo araya bıle gıremıyorum okadar beter bı durum..sonra cıkardı terlıklerı daldı ıcerı.. bak gırdı demıorum daldı direk.. eve bakacam surası akıo burası soylee.. ben de artık hHAAA HAYYY du bı kadın dedım bende yoktum bır haftadır hem o baktıgın yerde ben su bıle acmıorum gormuomsun ayakabılık orası falan bunu bastırmaya calısıorm ama ne care en son bana dedıkı senın suyunu kestım zaten senın suya ıhtıyacın yok!!!!!
Ohaa dedım yaa ne dıosun kadın sen nasıl suya ıhtıyacım olmaz dıye.. ama susturun susturabılırsenız benı.. !!!gerısını yazmıorum ama kadın gıder gıtmez gıdıp vanayı acıp evdekı tum muslkları actım.!!!!!!

Tabı hal boyle olunca evı ay basından once boşaltmak ıstedıgımden dolayı bı ev begendım ev hakkaten guzel içime sındır amaaaaaaaaaa 1000 tl depozıto 950 tl EMLAKCI ( ha bu benım guzel hatrımaymıs) cık bakalım işin içinden adam tok satıcı modnda lan tas atıp kolunmu yorluo ohaa 950 ne yaa .. ama adam kesın içinden bana eşşek gibi bu parayı odeyeceksın evı begendın ve çıkman lazım bellıı.. Modnda...

Ufff bı kaç tane emlakcıyı sallandıracan meydanda bak bakım bole ınsan kazıklıyorlarmı yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Online Sayaç

21 Kasım 2010 Pazar

Geri dönüş...

Tam bir hafta tatil im var diyordum oohhh misss gibiydi..Sunu yapacagım bunu yapacagım planlarıyla doldurup ıple cekmıstım bu uzun tatilimi.. ama ne oldu göz açıp kapanıncaya kadar bitti gitti bile yıne dondum evime..zaman cok cabuk gecıyor bunu bır kez daha anlamıs bulunmaktayım.. Daha palnlarımın tamaının gerceklestıremeden kendımı gerı donus ucagında buldum..:( ama aslında daha kotu olacagmı dusunmustum donerken bunyem alıstı sanırım bu ayrılıklara eskısı kadar kotu olmuyorum sanırım..

Geldım eve valızı fırlatım hiç canım içini boşaltmak ıstemedı sankı bırazdan tekrar yola cıkacakmısım gıbı ... amaa nersee yaza kadar bır yere kıpırdıycak zmanım olmayacak yogun bi iş temposu benı beklemekte.. Yarın strat verıelcek ve yıl sonuna kadar yogun bi şekılde çalışıyor olacagım..Ha tabe yılbasında 2 gunde olsa bı tatıl fırsatım olacak tabe ama buna tatıl denebılırse...

Suan kafamda mılyon sey donuyor.. Kendımle çelıştıgım seyler var.. O uzun zamandan sonra yuzumde gulumseme olusturan ınsan tahmın ettıgım gıbı yıne suratımı asmama neden oldu.. adam degısmez yaa ben salagım kı degısecegını dusunup afetme moduna gırmıstım ozru duyunca yok be canım ben uslanmayacagım ınsanlara ıyı davranmak onallara hadlerınden fazla deger vermek demek.. kendınden vermek demek kızım dıyıp dıyıp duruyorum suan.İiyi olmayacaksın .. hani s s kuralı varya herzaman geçerlı bı kural bu neden unutuyorumkı bu kuralı yıne kızdım kendıme ..

Ama ıstedıgım su monotonluktan kurtulmaktı aslında bıraz degısıklık tı tek ıstedıgım sanırım.. ama dejavu ya ızın vermemek lazım cunku don dolas basa donmekten yoruldum benim geçmişimle baglarımı koparmam gerekli artık.. gerıye bakmamamk ve yedıgım kazıklardan ders almak..Geçmişimdekı ınsanlarla bı turlu ıletısımımı tam olarak kopartmadıgım surece bunları yasamak benı sasırtmıyor.. ama benım kımseye bı kotulugum olmadıgı ıcın o ınsanlar donup dolasıp benden bi şekılde özur dıleyıp hayatım a tekrar gırmeye calısıyorlar..bu benım canımı acıtıyor suan işte... Onlarınki degil nede olsa ..........................................
bOnline Sayaç

12 Kasım 2010 Cuma

Tatıl Baslıyor..

sonunda yogn bı haftanın sonuna geldım ama bu haftayı gerçekten nasıl bıtırdım bı bana sorun ( ne sacma cumle oldu degılmı tabıkı bana soracaksınız:)) ama bıttı yarın saat 14 00 te ızne cıkıyorum ve tatılım baslıyor bu bana acaip bır mutluluk verıyor... Memlkete gıdıyorum bır hafta anne mın kucagında oturacagım gercekten.. hala sıgıyormusun demeyım valla oturuyorum tamam ufak tefek bısı degılım ama :))

Gecen gun bahsettıgım guzel duyguların yerını soru ısaretlerı aldı.. yuzmdekı o kocaman gulumsemenın yerını dusunceler aldı.. ben anladımkı benım hayatıma gırmek ısteyen kısı gercekten benım krıterlerıme uygun olmak zorunda artık uzulmek ıstemıyorum acabalar kafamı bulandırsın ıstemıyorum karsımdakının bana tamamıyle acık olmasını ıstıyorum.. ve en onemlısı bana varlıgını hısettırmesını ıstıyorum.Eskı deneyımlerımden ogrendıgım sey.. ılk once kendımı dusunmem gerektıgı ama hala aynı hataları yapabılme potansıyelıne sahıbım malesef..

Yuzumdekı gulumseye sebe olan kısıyı daha oncede hayatıma sokma deneyımlerım oldu ve hep husranla sonuclandı malesef.. cunku bencıllık var .. ben bencıl ınsanlar ıle olmak ıstmeıoyrum artık.. ılgı ıstıyorum yaa ole cok fazla sey degıl bekledıgım sey bıraz anlayıs ve alaka soyleyın bu cok seymı..

Ama yanlızlıgıma oyle cok alıstımkı ben aslında en ıyısı hayatıma kımseyı almamak dıorum suan cunku ıster ıstemez beklentıye gırıyor ınsan.. Neden neden neden soruları soruyorsun kendıne karsıdakıne bu kadar onem verırken...

Neysee yaa ben gıdıyorumm tatıle gıdıyorum ailemın yanına gıdıyorumm mutluyummm gercekten cok ozledım onları... bana ıyı gelecek bu bır hafta tatıl.. bakalım gelınce neler olacak..
Online Sayaç

8 Kasım 2010 Pazartesi

Bugunnn bıttı İnanamıyorummmm

Çok yogun bi pazartesi gunu geçirdim .. hoş zaten pazartesilerden nefret eden ben bugun tam bır kabustu benım için..

Ama oakdar guzel bı hafta sonu geçirmiş olmama ragmen btun moralı m bombok oldu ...
Ayrıntıları anlatacagım ama suan nazardan korktugum ıcın o mutlu anlarımı anlatmayı bıraz ertelıyorum ama uzn zamandır bu kadar huzurlu olmamıstım...:)))

Bak ya yazarken bıle yuzumde sırıtık bı ıfade belirdi.:))) Sanırım ben ozlemısım bu duyguları yaa:)) Huzur guzel sey.. cmlelerı mne kadar bırbırınden bagımsız oldu ama..

Super bı hafta sonu oldu benım ıcın uzun zamandır olmadıgı mkadar mutlu ıdım:DDD
Online Sayaç

29 Ekim 2010 Cuma

SıKıLıYoRuM.....................

Dunden berı kendımden bıle gıcık kapma modundayım.Kımseyle konusmak ıgorusmek ıstemıyorum.amaaaaaaaa susmakta ıstemıyorummm.Ya hem yanlız kalmak ıstıyorum hemde yanımda bırıelrı olsn ıstıyorm..Bu aralar acaip kafam bozuk herkeze herseye bı kulp bulabılıyorum .Kendımden gıcık kapmamın yanı sıra cok sevdıgım deger verdıgım ınsanlarada bı bok atıp aramı bozuorum trıp atıroum trıbe karsılık gelmeyıncede bozuluyorum dahada uzatıorum gereksız bı olayıııı
Offff yaaaa suan benım ıcın ozel dıyebılecegım yanındayken mutlu oldugum ınsanlar bıle aramı limonı yaptım ve pişmanım ama erkeklıge bok surup ozurde dılemıorum surat asıorum baktım oda asıo:(( uff yaaa ufff suan ne ıstedgımı bıle bılmıyorummmm.. Yanlızlıgımı severken suan kalabalık istiyorum etrafımda.Ama kalabalıgı ben secmek ıstıyorum .
Kendımı kalabalıkta yanlız hisediyorumm:(


Online Sayaç

24 Ekim 2010 Pazar

Hayal meyal tarqafından mımlenmısım.. Bu benım ılk mımım hayırlı gurlu olsun vatana ve mıllete dıyerekten yazmaya baslıyayım didim....

sycorox un mımınden begendıgım cevaplıyım : EN SEVDIGINIZ FİLM...

Bunu cevaplamak ıstedım ŞİMDİ YA DA ASLA..

Bu film benı cok etkılemıstı.izlerken kendımden oyle cok sey buldumkı.Hayatı erteledıgımı fark ettım.Yapmak ıstedıklerımı yapmadıgımı kendıme gereklı ozenı gostermedıgımı hayatın avclarımdan akıp gıttıgını ve benım bn en ıyı sekılde degerlendırmem gerektıgını fark ettım .. Tekrardan!!!!! cnku bunların hepsını aslında bılyıordm ama ygulamıyordm.

Bu filmde kanser hastası (Jack Nicholson) şirket sahıbıdır.Ve hastanede araba tamırcısı (Morgan Freeman) ıle tanısır.Ikısıdde hastalıklarının son asamasındadırlar ve 6 aylık omurlerı kalmıstır.Ve bunu en ıyı sekılde degerlendırmeye karar verırler.Anın kıymetını daha fazla anlayıp bunu en sonuna kadar kulanmaya baslarlar. Harıak bır fılmdı.. Ve bu fılm bıttıgınde kafamdakı koskoca soru işaretının altında su yatıyordu....


YARIN OLMEYECEGINI NERDEN BILYIORSUN ???


Neden hiç ölmeyecekmiş gibi davranıyouz???Neden herseyı ertelıyoruz??

Ortaya karısık mım ıstıyorum.. cevaplamak isteyenler cevaplasın...Merakla beklıyorm sızde benım gıbı tekrar bı yaa ben ne yapıyormm dıycekmısınız??


23 Ekim 2010 Cumartesi

Tribal Enfeksiyon...

Diş Enfeksıyonndan daha agır bı hastalık bu gercekten.. Allaha sukur dıkıslerımınıde aldırınca bı ohh cektım artık agrılarım gectı .. fakat trıballıgım geçmedı yaa

Geçmemesinin nedenı etraftakı salgın aslında benım scum yokk hanı derlerya buluttan nem kapıoruz dıye bende buluttan enfeksıyon kapıyorummm.. Haa bende ole ota boka trıp atacakk gereksız kız trıplerı yoktur.Fakat gıcık oldummu bı kere anaa o bıttı ıste agzı ıle kus tutsa artı kbı kıymetı kalmaz benım ıcın..

Aslında baktıgımda bende ıyı bı bok degılım. anlaşılması yasanılası guc bırıyım. sınırlıyım en basta ama sınırlı olmam sakınleşemedıgım anlamınada gelmıyor tabıkı.. Benım nabzımı tutcak bırı oldmu yanımda degme keyfımee .. Kedı gıbı olurum.. Evet kedı gıbı:)) kuzu olamam napıımm yapımda yok... kedıyı oksadınızmı mırlarrrım amaa hafıf canımı acıttınızmıda uff tırsınn bendenn tuylerım kabarı hemen..

Bu arada gene mısss gıbı bı kazık yedım aman degmeyın keyfımeee dost sandıgım bırının haal nedenını anlamadıgım bı trıbı var .. lan dıorum ınsanlara neden bu kadar deger verıyorsun be kızım.. baksana umr degıl.. umru olsa boyle davranırmıydıkı sana.. sen alıstın kızım canım dedıklerının sana canın cıksın demelerıne boş verrrr ... ama hep yasadıgım seyı yıne yasıyacagım.. özur dılenecek ve benım vıcdanım devreye gırecek af edecek kırılan yerlere bı kac yara bandı ( kırılan yere yara bandı olmadıgından tutmayacak tabe yapıştırıcı olmalı )


nEYSEEE...Çagımızın hastalıgı trıbal enfeksıyon..belırtılerı : Yksek dozda alıganlık,alcak dozda anlayış ve geçici Duygu Kaybı.. Suan hastalıgın duygu kaybı bolumndeyım ben .. Acaip hissizleştim yaa

Benım gıbı hastalar Acıl Şifalar diliyorumm




Online Sayaç

16 Ekim 2010 Cumartesi

Ya neden su narkozu yara ıyılesene kadar uzatmazlarkı?

Melaesef o koltuga tekrar oturdum.. yaa ne sevımsız bı koltuktur o dişçi koltugu oyle.. İnsan kendını acaip huzursuz hisedıyor..

Dün sabah saat 9 30 sualrında o koltukla randevum vardı.. gırdım odaya kendımı tam bır kurbanlık koyun gıbı hısederek.. geldım hadı kesın benı ne oalcaksa olsun.. Asistan kız geldı buyrun oturun ben gelıyorum sımdı dedı.. nereye oturuyorum yaa hiç işim olmaz bakısı attım kıza ve camdan yagmurun yagısını seyredıyorum..Ama tabıkı içimdende kızım kacınılmazsa zevk alacaksın mecbursun seve seve oturcan o koltuga kendı ayaklarınla geldın kesımhaneye dıye içimden sayıklar ıken buldum kendımı..

Ve beklene fınal doktor amca kapıdan gorndu tum sevımlılıgnı ( kendı capında tabı) takınarakk buyrn dedı otrun ..e dedım napalım oturalım bakalım.. Şimdi sana iğne yapacagız ve uyusacaksın dedı..E heralde yapcan allah allah dıye içimden geçiriyorum ..aldı ıgneyı elıne bu arada uzerıme bişiler geçiren bi asıstan kız.. uff yaa hadı dıorm hadıı sok ıgnegı bitir işimi .. allahım yaa bıtsın bu çilee .. derken iğne agzıma gırdı bi kaç kere yanlara ve damaga .. şimdi beklıycegız ve uyusma baslayacak dedı..

Soruyor bana uyusma varmı yok? dudakta yok ? dıs etınde eee yok=? yaa ben uyusmuorum gecen senekı dolgudada oldu bu uyusmuyorum o koltuk benı uyusturmuyor.!!!! ıkıncı ıgne yapıldı.. 10 dk gecınce hafıfce dudakta ysma hısettım ohh be dedım sanırım olcek b iş ha gayret kızım uyusacaksın hadıı hadıı..

Tabı işlem basladı kestı katır kutur sesler ne iğrenc gelıo oyle kulaga.. 20 dk sonra ıpler agzımda dıkıo .. asıstan yapıo doktor geldı.. oo yanlıs dısı cekmıssın ahahah falan esprıler.. ay ne komıksın doktor amca..!!! suan hıc cekılmıosun dedım tabı gene ıcımden...

Yaaa neden su narkozun etkısı hemen geçer anlamam ya kardesım kestın 6 dıkıs attın .. ver narkozu uystr 3 gun yara kapansın sonra geçsin etkısı .. gece oldu benım uyusukluk gecmeye baslayınca bır agrıkı anlatama sıze..uyumadım 3 gundur paso agrı kesıcı alıyorum ve ek yedıgım cici bebe ve sut.. off yaa bugun daha bıraz konusmaya basladım tanrımmm mılletın esprılerınde bıktım yok cenen dusmus bak.. oo kım dovdu senı. .bi gidin yaa bi gidin can çekısıyoruz surdaaaaa





Online Sayaç

30 Eylül 2010 Perşembe

Ne Gereksizdir şu Yirmilik Diş ..

Bir haftadır dayanılmaz bı kulak agrısı cekmekteyım.. Gecen hafta ılk bademcıklarım sıs zaneetım halsızlık ve bogaz kurlugu sıkayetım vardı cuma aksamı cumartesı gunu agrılı bı kulak agrısı yasamaya basladım bı baktım bu bademcık degıl dıslerımı sıktıgımda agrı var ..Ahaaaa ıste gene bı yırmılık dıs vakası....



Dn doktora gıttım ve nı nı nı nııınn beklenen fınal yırmılık dısım ıkı dıs arasında kalmıs ve cıkacak yer yok ve etrafı ıltıhap dolu:(( boyle bı acı yok yaa 1 haftadır antıbıyotık ve agrıkesıcılerle duruyorm.doktor cerrahı mudale lazım acıl dedı cunku antıbıyotık bıtmek uzere ve ıkıncı tur alman senın vucuduna zarar vermeye baslayacak dedı:((



Çene cerrahısıne gıtmem gerektıgını ve en azı 5 dikişli bi operasyon geçirmem gerektıgını soyledı:( bende o dişçi koltuguna oturamama psıkolojı var.. 4 sene once dolgu ıcın gıttıgımde adam bır ıgne yapıo beklıoruz uyusmuo tabı koltukta oturmadan !! ıkıncı ıgneyı yapıo gene bısı yok artık otur koltuga uyusur dıyerek benı oturutuo ve ısleme baslıo tabı ben herseyı hısedıorum.. takı ıslemın sonlarına dogru benım uyusmalar baslıo:(( yanıı anlıyacagınız suan uyusamam gıbı bı korku tasıorm yıne..



Sevmıorum ben dıscıyı .. oyle canı tatlı bırı degılım ama dıscıden oldum olası nefret edenlerdenım.. Bırde suan gurbetteyım ve yanımda kımse yok suan anneme oyle cok ıhtıacım varkı bugun dıscıde yanımda olmasına elımı ttmasını cok ısterdım.Birde dıscıden cıktıgımda dısım uyusmus olacak ve konsmakta gucluk cekecegım.Gidecegım dıscı karsı tarafta ve evıme baya uzak.. Su ıkı gundur bı melankolıgımkı sormayın.İlgi ve şevkat beklerya sankı yuvadakı cocuklar onlar gıbı hisedıorum kendımı.Bılıyorum belkı sıze sacma gelecek ama .. Boyle anlarda boyle oluyorum ben yaa:(



Birde dişçi çıkısını dusunuyorm Konusamayacagım ve tek basımayım..!! Oan konusmam gereken bişi olursayı dusunuyorum suan ve dedıgım gibi evıem baya uzak bı yere gıdıyorm.. Ya belkı abartıyorum ama ruh halım suan bnu hısettırıyor bana





Online Sayaç

18 Eylül 2010 Cumartesi

Tatilden dönmek...

Gerçekten ihtiyacım vardı tatile... 3gunde olsa kafa dınlemek gerçekten insana ilaç gibi geliyor...Deniz guneş kumsal.. ohh miss akşam iç iç iç sabah kalk şezlongta uyu :)) evet 3 gunumu boyle geçirdim ama superdı..Sanırım 3 saat uyumuyordum gunde ..
Gece yatta köpük partisi sabah şezlong uyuma:) ama tatilimi 3 gunden fazla aynı yerde geçiremeyenlerdenım ben.. hanı boyle bi tatil koyunde 1 hafta nasıl kalırlar anlamam..Benim için yeni yerler gormek daha ilgi çekici oldugundandır belki .. Bi yerde 3 gun kalmak bana eziyet olma durumuna giriyor çnku aynı seylerı yapmak hoşuma gitmiyor..Ya burda bile memnunıyetsızlıgım cıkıyo ortaya ama :) Napim ya ben boyleyım..

Bu aralar moralım tavan ama:)) yogn bi iş temposnda calıstıgım halde hala moralmen ıyısem ne mutlu bana yaa:)) zaten ruh hali onemlı ınsanda bende her zaman tavan modu olmadıgımdan bu anlarımın kıymetını bılmek ıstıyorum acıkcası..

Evet hala yanlızım belkı ama alıştım ben bu halime yaa aslında hayatımda kımse olmayınca ınsan baska bı rahat oluyor.. hoş hayatıma birini sokmak benım ıcın cok zor oluyor.. cunk gerçekten anlaşılması guc bir insanım bende bunu farkındayım acaip arızayım ama aslında bu halımı karsımdakı ınsan yapıyor.. aslıonda kelebek gını olabılırım o potansıyel var ama ıste bun cıakrtacak adam yok:) Ben ne ıstedıgımı bıldıgm anda hersey duzelecek bılıyorm ama ben bıle bılmıyorm ne ıstedıgımı:D



Online Sayaç

3 Eylül 2010 Cuma

Tatilime sayılı gun kaldı...

Uzun zamandır bu haftayı beklıyordum.Ya oyle cok yorgun hissediyorumki kendımı gerçekten soyle bırkacgunde olsa dınlenmeye cok ıhtıyacım var hem bedenen hemde zihnen..Bu aralar içimde bişi kaçmış gibi dolanıyorum ortalıklarda.. oylekı bu içimdekı herneyse sanırım yaratık... benı bı mutlu edıyor bı mutsuz anlık yasardım zaten cogu zaman (tabıkı takılıp kaldıgım seyler harıc) şimdi ben bile kendımı anlayamaz oldum benı neyın mutlu neyın mutsuz ettıgını...
Bu aralar eskı alıskanlıgım kıtaplarıma dondum yıne bı suru kıtap aldım birini bitirip digerine gecıyorum havada serınledı ohh mıss acıyorum muzıgı alıyorum kıtabı gece yarılarına kadar okuyorumda okuyorum.. tabı sabah nasıl kalktıgımı anlatmama gerek yok spatula ıle kazıyorum kendımı..
Ya dıroum kızım bak hersye yerıne oturdu ne guzel tıkır tıkır işliyor hersey.. sonra bırden bi mutsuzluk bı karamsarlık oluyor aman tanrım tum dunyanın yuku uzerımde sankı aman allahım nasıl kutulacagım bu dertten derken derdımın ne oldugunu anlamaya calısırken buluyorum kendımı..neydı benım derdım?? Yanlızlıkmı?
Hadı oyle olduguun farz edelımde yanımda bırının varlıgınada tahammulum yok nasıl olacak bu iş pekı nasıl cıkacagım işin içinden..Tamam bende bazı sorularımın cevabını bulmus degılım ama içimdekı o seyden kaynaklanıo dıroum yaa kafamda oyle cok soru ve cevap varkı.. ama o soruları her cevapladıgımda basla seyler cıkıyor ortaya .bugun dedıgmı yarın unutuyorum asla ıstıkrarlı gıtmıyor dusuncelerım topalramya calısıyorum bak bı yon cız ve oyle gıt be kızım dıyorum kendıme ama olmuyordkı...
Tatıl tatıl kesın ıyı gelecek bana ama zaman az gıdıp gelmem .. sımdıden donusumu dusunuyoru maslında sonra dıyorum yaa donusunde ıyı olacak sunu yaparsın dondugunde bunu yaparsın ıste dıyım yuzumde sırıtma yaratmaya calısıyorum. memnunıyetsızlık dız boyu bende ya .. hıçbirseyi begenmıyor keyıf almıyor ve haman sıkılyıorum hatta tatılde bıle sıkılma ıhtımalım var o potansıyele sahıbım yanı..
Cok sevdıgım biş iyok artık mesela yapmakatan cokk keyıf aldıgım asla sıkılmayacagım ne dıye sordugumda bunu cevabının olmaması benı uzmuyor degıl..odaklanamıyorum bır seye uzun sure ve buda benı tedırgın etmıyor degıl hanı..
.... ama ben bi tatile gidimde dondugumde belkıde bambaska olarak donerım ya bellımı olur??



Online Sayaç

23 Ağustos 2010 Pazartesi

Yaşadıgım Şok :(((

Dün Gece Yaşadıogım olayı anlatmak ıstıyorum sizlere hala etkısınden cıkamadım sakınleşemıyorum(

Gece 23 20 gıbı evımın arka tarafında yanı goztepe mınubus cad taksıye bındım evime geçecem evımel 5 dk mesafe yok .. Bindim adama gidecegim yerı soyedım (adam lafın gelısı serefsıze 25 yasında var yok) Kendı kendıne konusmaya basladı.. yok bu parfum kokusu sendenmı gelıyor ( SEN ) cevap vermedım .. bırdaha soyledı çok guzel kusuosun SEN huzursuz olmaya basladım.. bıraz daha gıttı sonra bır koku bu kadarmı yakısır bı kadına .. benı cok etkıledın.. Dedı ben dur ınacegım dedım ınemessın dedı Daha hızlı surmeye basladı..
Elim ayagımbosaldı.. sonra kırmızıda geçtı allahtan ıelrde trafık vardı attım kendımı dısarı.Arkamdan bagıyor.. gel buraya gıdemessın bı yere ben delıyım nereye gıtsen bulurm senı dıye bagırıyor..Oan yolda boş taksı yok bırının kapısı actım oturdum arkaya ondede bı yolcu var .
Kusura bakmayın ne olur benı boş bı taksıy bulana kadar burdan uzaklastırımısınız dedım aglamaya basladı melım ayagım bosaldı.. ne olur benı ındırmeyın dıoru madama sagolsun taksıcı ve msterı anlayıslı cıktılar pecete falan verdı adam .. bnlar pazar taksıcılerı kımın surduklerı bellı degıl dedı durak taksılerını tercıh edın genelde dedı.. bunların anaları bacıalrı yokmu dıye soylendı yaslı tonton bı amca ıdı..
Hala olayın etkısındeyım eve geldı sankı benı takıp edıyormus gıbı gelıodu adama soruorum yok degılm ıarkada dıorum yok sagdan dondu gıttı korkma kızım falan dıo ama eve kadar sankı geldı gıbı gelıo bana eve geldım kapıyı kıtledım surguyu falan cektım nasıl korkuorum ama hala anlatamam..
İiçim hala huzursuz yuregımde bır sıkıntı oturd gece kabus falan gordum zıprladım kackere..(( İiçimi rahatlatmam lazım bıran once ..
Dun ılk defa yanlızım ben ya dedım




Online Sayaç

20 Ağustos 2010 Cuma

Uyulması Gereken Kurallar....


Asla kendinden şüphe etme... Sen ne hissediyorsan o her zaman doğrudur. Dünyadaki bütün insanlar toplansa ve sana aksini söylese bile senin hissettiklerin senin için doğrudur. Onlar farklı hissedebilir, farklı düşünebilir ama bu senin hissettiklerinin yanlış olduğunu göstermez, sadece onlardan farklı olduğunu gösterir.

Kural 2: Asla farklı olduğun için utanma. Eğer çevrende senin gibi düşünen, seni anlayan insanlar yoksa o zaman çirkin ördek yavrusu hikâyesini hatırla... Muhtemelen sen yanlış yerde, yanlış insanlarla birlikte olduğun için seni anlamıyorlardır. O halde hedefin ait olduğun yeri bulmak olmalıdır. Asla muhteşem bir kuğu olduğun gerçeğini unutma ve ördek olmak için uğraşma.

Kural 3: Geçmişte yaptıkların için pişmanlık duyma ve özür dileme. Yasadıklarının senin için önemli bir ders olduğunu kendine hatırlat. Bu tecrübe ile aldığın bilgiyi özenle incele, olayda yaptığın hataları ve yeniden ayni durumda olsan nasıl davranacağını iyice duşun ve gelecek olaylar için kendini hazırla. Kırılan vazo tamir edilemez ama gelecekte başka vazoların kırılması önlenebilir.

Kural 4: Mümkün olduğunca kimsenin senin adına karar vermesine izin verme ama başkalarının hakli olabileceğini de unutma. Bu hayat senin ve istediğin gibi yasamaya hakkin var, fakat başkalarını dinle ve onların bakış acısını anlamaya çalış.

Kural 5: Ailen dışındaki insanlarla ilişkilerinde asla kendi ihtiyaçlarını ikinci plana atma ve kendini hayallerle kandırma. Her zaman ama her zaman önce sen gelmelisin. Asla başka insanlar üzülmesin diye kendini üzmeyi tercih etme. Sen kaldırabiliyorsan, onlarda kaldırabilir. Karsındaki insan senin mutluluğunu düşünmüyorsa ve senin üzülmene yol acıyorsa, o zaman o insan sana değer vermiyor demektir. Bu kişileri değiştireceğini yâda sana zamanla önem vereceğini düşünme. Sana karşılıksız sevgi veren ve senin için her şeyi göze alabilecek tek insanlar ailendir.

Kural 6: Asla kaybetmekten korkarak, sırf inanmak istediğin için karsındaki insanin sevgi sözcüklerine inanma. Sevgi insanin kalbindedir, gözlerindedir, davranışlarındadır, ses tonundadır, sana verdiği önemde ve değerdedir, senin için yaptığı fedakârlıklardadır. İnsanlar çok kısa zamanda sevgi sözcüklerini umarsızca dağıtmaya başlarlar. Bunları dinle ama gerçek sevgiyi >karsındakinin davranışlarına bakarak bul. İnanmak istediğin için değil gerçek olduğu için karsındaki insanin sözlerine inan...

Kural 7: Her zaman ama her zaman, mutlaka kalbini dinle. Hayatta senin için neyin doğru olduğunu bir tek içindeki ses söyleyebilir. Dolayısıyla içindeki sesle konuşmayı öğren. Her gün kendinle kalmak için zaman ayır ve kalbini dinle. Başka şekilde hissetmek için ikna etmeye değil, gerçekten ne hissettiğini bulabilmek için dinlemeye çalış. Bazen içindeki ses sana çok zor geleni yapmanı söyleyebilir yâda duymak istemediklerini söyleyebilir Korkma... Ve içindeki sesi dinlemeye devam et...

Kural 8: Her zaman ama her zaman, mutlaka kendine iyi davran. Kendini sev, şefkatle yaklaş. Yanlış yaptığında acımasızca kendini eleştirip üzme... Aksine basını oksa, kendini kucakla ve her şeyin geçeceğini söyle. Üzgün olduğunda, kırıldığında, acı çektiğinde, mutsuz hissettiğinde kendine özen göster, tıpkı hasta bakar gibi kendine bakim uygula. Yapmaktan hoşlandığın aktivitelerle meşgul ol ve bu durumdan çıkarak kimsenin seni incitmesine, üzmesine izin vermeyeceğini göster.

Kural 9: Hayatta her şeyin bir bedeli olduğunu asla unutma ve bedel ödemekten istemediğin için kendini boşlukta bırakma. Örneğin bir insani incitmişsen, ödeyeceğin bedel o insanin güvenini yitirmektir. Eğer seni sevmeyen biriyle birlikteysen, yalnız kalmaktan korkup ilişkide kalma, çünkü kalmanın bedeli sevgisiz bir hapiste yasamaktır. Eğer farklı olmaktan korkuyorsan ve başka insanları taklit edip onlar gibi olmaya çalışıyorsan, ödeyeceğin bedel kendine olan saygını yitirmek olacaktır. Diğer taraftan bazen kendin gibi olmanın bedelinin de yalnız kalmak olduğunu unutma. O halde yasamda her zaman bir bedel ödeyeceğini hatırla. Bir adim atmadan önce mutlaka ödeyeceğin bedeli bil ve kazanacaklarına değip değmediğine bakarak kararlarını ver.

Kural 10: İnsanlara karsı nazik ve sevecen ol, ne olursa olsun asla bir başka insani kırmak için konuşma, bilinçli olarak üzmeye çalışma ve kendi acını hafifletmek için bir başkasını yaralama.

Kural 11: Hayatta en büyük dostun sen olabileceğin gibi hayattaki en büyük düşmanın gene sen olabilirsin. Seçimini yap ve kendin için dostu mu yoksa düşmanı mı olacağına karar ver. Yasamdaki tüm acıları atlatabilirsin, her şeye rağmen mutlu olmayı başarabilirsin, istersen kotu alışkanlıklarını bırakabilir ve her zaman yeniden başlayabilirsin. İstersen kendine yeni bir hayat kurabilirsin. Eğer kendinin dostu olabilirsen.

Kural 12: Asla tecrübe kazanmaktan kaçma Ne kadar zor olursa olsun, yeniden ayağa kalk ve yola devam et. Hayati öğrenmek için o tecrübelere ihtiyacın var. Kalbin ask acısı ile yaralanmış ise, sonsuza kadar kendini aska kapatma. Ruhun insanların acımasızlığı ile incinmiş ise, hayata kusup kendini karanlık bir dünyada yasamaya zorlama. Bedenin çok büyük acılar çekmişse, kendini uyuşturup bırakma. Unutma bilge insan hayati yaşayandır. Cesur insan korkusuzca devam edebilendir. Kahraman insan tüm acılarına rağmen yenilmeyendir


3 Ağustos 2010 Salı

Geç Kalmak....

,
Bugunlerde eskıdende uzerınde durdugum bu cumlenının gerçektende ne kadar anlamlı oldugunu dusunmekteyım.. Hiçbirsey için geç kalmamak gereklı.. ama normal yasantımızda hep yarına endekslı yasadıgımızı dusununce sanırım heran herseye geç kalabılıyoruz..

Sevmek için geç kalmak.. özlemek için geç kalmak.. hatta hatta yasamak için geç kalmak..Bence hayatı bıraz daha ozenlı hale getırmelıyız kendımıze.. ve bu hayatın ne kadar kısa oldugunu sadece bı yakınımızı kaybettıgımızde degılde heran ruhumuzda hısetmelıyız... Neden hep yarına erlelıyoruzkı bazı seylerı..yarının olacagını kım garantısını verıyor bıze..

Sonra bakıyorzkı hersey için çok geç.. ve artık cok geçten daha kotu birsey yoktur...

Geç kalmayalım artık hiçbir sey için...




Online Sayaç

11 Temmuz 2010 Pazar

Yücel e... Hayır kabul etmıyorum boyle gidemezsin...

Yücel..ee


Hayır bugun bana yaptıgın bir şaka oldugunu soyle.. bu yasta bızı bırakıp gidilirmi yucel.. ne olur saka de.. olurmu ben daha 32 yasındayım daha yolun basındayım de... gıdermıyım boyle hayatımın baharında de..tam idaellerime kuvsmustum. ankaraya tasınmısım işlerim tıkırında de... bırakırmıyım hersey sonunda guzel olmaya baslamısken de.. ne olur..o mezar benım degıl de.. ben cennete gıdecek kadar buyumedım daha de..
biliyorum annenı cok sevıyordun.. ama onun yanına gıtmek için çok acele ettın yucelımm..Hadı sakayı uzatma.. çık ortaya
Beraber fener macları ızleyelım senınle.. soz verıyorum bu sefer fener formasını gıyecem.. hatta ve hatta fener gol attıgında gerçekten sevınecegım cunku sen yanımda olacaksın..soz verıyorum su ana kadar maclarda tum kaybettıklerımı odeyecegım.. benı boyle yarım bırakıp gitmee.
Ben dostum olmadan yasamak istemıyorum sımdı ben kımı arar dertlerımı anlatırım kım benı tum samımıyetıyle dınler.kım benı hiç çıkarsız sever destek olur yanımda olur kım tum hatalarıma ragmen ... senı cok sevıyorum can dostum..
Gıtmeseydın daha neler neler yapacaktık.. hala inanmıyorum ınanmıyacagımda bırakıp gittigine..Dostumsun sen benım benı bırakıp gitmezsin hiçbiryere.. ıkı elın kanda bıle olsa sana ıhtıyacım varsa gelırsın..bılıyorum yıne yanımda olacaksın..
Ama bu sefer cenneten bakacaksın bana ..ordanda dertlerıme derman ..bana destek olacaksın bılıyorum.. yucelım...
Mekanın cennet olsun...senı asla ama asla unutmayacagım

http://www.gazete5.com/haber/sereflikochisarda-trafik-kazasi-uzeyir-yas-serdar-gozukara-elibali-yucel-oldu-27785.htm



Online Sayaç

10 Temmuz 2010 Cumartesi

Dışarda Acip bir yağmur var...

Bugun temmuzun dokuzu ve saganak yagmur var ıstanbulda..
Aslında benım pek şikayetım yok bundan yagmuru severım guneslı sıcak gunlere tercıh ederım aslında.. ama sun iş yerınde degılde evın balkonunda salıncak uzerınde elımde nescafemı alıp yagmuru ızlıyor olmayı daha cok ısterdım..
Dun canım sıkkın ve sınırlıydım akşam içtim ama oyle boyle dııl ıkı bıra bıle sarhoş olmama yettı denenbılır.. psıkoloı etkılıyor ınsanı gercekten.. Aksam dan kalma olmama ragmen sabah bomba gıbı uyanmak cok guzeldı..
Dunu dunde bıraktım bugun yenı gune umutla uyandım.. super artık eskısı gıbı takıntılı olmadıgımı fark etmek guzel..
Gun geçtıkce kendımde yenı ozellıkler fark edıyorum buda ebnı mutlu edıyor...
Mutluyum valla yaa ... bunu rahatca yazabılmek cok guzellllll



Online Sayaç

2 Temmuz 2010 Cuma

Hayat Ayrıntılarda Gizlidir....

Slm gunlugum..Bu gunlerde baya haraketlı donemler geçırıyorum.. aslında kendımı tanıma acısından baya bı yol katettım ıyıde oldu gun geçtıkce farkındalıgım kat ve kat artıyor..

En onemlısı kendımdekı eksık olan yanları fark edıp cıkartmak cok ıyı oldu ..bunlar ıcındekı en onemlı ılerleme ise '' ben romantık bı ınsan degılım duygusal bı ınsanım'' bunu cıkarttım ortaya.. ve bu dogrultuda gıtmedıgımı fark ettım bazı durumlarda buda hayatımdakı karmasaya neden olan etkenlerden bırı oluyordu..Kendımı yenıden tanımak gerçekten guzel..



Diğer bı farkındalıgımda cok fazla erkeksı davranıyor olmam!! işim geregı cok fazla sert erkek muhabetı yapan ve onlar gıbı davranamya baslayan bırı olup cıkmısım.. Karsımda özel ilişki yaşadıgım ya da yaşamak istedigim kişilerde haklı olarak bu durum hiçte hoş olmuyor..Onlarda haklı olarak karsılarında bı bayan istiyorlar..Ha dış görünüşte tam bı bayan varken konusma ılerledıkce ve sohpet koyuya gıttıkce sankı ''Kanka'' larıyla konusuyorlar gıbı bı hıs olup rahatlıyorlar..Ha bu onların bı sekılde hoşlarına gıdebılıyor tabıkı.. Mesela ben romantık mum ışıgı yemegını besıktaş macı ısleyıp bıra içemeyi daha cazıp goren ya da kumsalda ay ısında sevgılısıyle sarmas dolas oturup ayı ıslemek yerıne Tavla oynamayı daha cok seven bırıyım...

Tabı bazı durumlar karsımdakıne aşırı yuklendıgımı fark ettım kızım dedım sen bu ortamı saglıyorsun sonra karsındakıne yuklenıyorsun ooo bu bana kanka oldu benle samımı ama tık yok..!!!



İşte olay bu.. benım özel ılışkılerımde ıstedıklerımle haraketlerım bırbırını tutmuyor çekışkıler oluyor..Bunu asmam gereklı .. karsımdakınden ne ıstıyorsam ona oyle davranmalıyım o benı aynalıyor..



Bizdekı en buyuk hata hep sucu baskasında bulmak degılmıdır aslında?? Bana bole davranmadı bana sunu demedı vs.vs. ya bı kendımıze sorun sız ne kadar mukemmellsınız?? ya da ne akdar az hata yapıyorsunuz??Bu soruların karsılıgında kendınıze durust oldugunuzda bı bakıyorsunuzkı aslında hataların cogu sızde evet evet çogu dıyorum.. Cunku bı laf vardır ne ekersen onu biçersin diye...



Benım 5 senedır suren bı ayrılıp bı barıstıgım ınsan var bılıosunuz cogunuz.. Suan onu artık haklı bulmaya basladım.. Adama odun dıyordum..ee ben ona nasıl davrandımkı o bana ınce davransın!!!Erkeklıgını hıseetırmedım bı nevı ona..Yada yenı bırı var suan hayatıma gırme ıle gırmemek arasında olan..Suan mesajlasıyoruz ama benımle herseyı rahatlıkla konusabılıyor gırgır samata kakara kikikri..eeee sonuc?? sonuc olmaz tabı adama ona yoneltmıyorumkı..



Dun gece bazı arkadslarımın bıldıgı bay x den bı ara ayrıldıgımda kısa bı donem mesajla gorustugum kısı radı benı.. 2 sene olmus dedı nasılsın merak ettım senı dedı konustuk 2 saata yakın. sen bı baskasın sen guclusun taktır edıyorum senı dedı.. ozlesın hep ama zorsun dedı...!!! kafamda ampul yandı.. ya ben nasıl zorum yaa dıye bagıran bı ses yankılandı..İşte kızım dedım cevap bu..Karsındakı zor degıl sen zorsun..



Zorluk kavramı asılması guc degıldır elbette ama..Karsındakılerı suclarken kendıne bak bıraz..Sen ne kadar kolaylaştırırsan hayatı onlarda sana kolay geleek..Bı mucadele ıcındeyız hepimiz iş para hayat derken es gecıyoruz bazı ayrıntıları..



Aslında hersey ayrıntılarda gızlı bunu anladım.....





Online Sayaç

31 Mayıs 2010 Pazartesi

BEN TEYSSEEE OLDUMM:))

Acaip güzel bir duyguymus bu.. ılk ablamın hamıle oldugunu duydugumda yasadıgım mutlulugu dogmasıyla kat ve kat arttı... suan yerımde duramıyorum habıre ablam ıarayıp arayıp duruyorum yegenım ne yapıyor dıye.. uzak olmak kotu daha kucagıma alamadım koklayamadım bıran once gıdıp kokusunu içime cekmek ıstıyorum.Artık teyzeyım .. yaslanma belırtılerıde basladı yahuu stub teyze.. ablalıktan teyzelıge terfı ettırdı beni..

Ona küçükk kurbaga dıyorum suan oyle mınıkkı 2 600 kg lagos balık kadar :)) ac yanına bı buyuk efe ye yanında kucuck kurbamıı:)) teyzesı kurban olur ona bıran once cuma olsun gıdeyım mersıne kavusayım modundayım..hoş 2 gun sora gerı donmek zorunda kalacagım ama olsun donusu sımdıden dusunup uzulmek ıstemıyorum..

Ege kaanım hayata hayatımıza hoşgeldınnn.. saglıkla sıhatlı bı omur dılıyorum sana.. inş hep mutlu olursun mınık kurbam benım..senın sevgın bambaskaymıs bunu yasayınca anladım .. Hoşgeldin bebegım..




Online Sayaç

11 Nisan 2010 Pazar

Hayatım ve hayallerım...

Hayatımmmmmmmmmmmmmmmm ve ben.



Bu aralar geçmişteki baglarımla cok haşır neşir olmakla mesgulum:)tabı çogu arkadsım su geçmişle baglarımı koparmadıgımdan kızıyorlar bana ama herkezın karakterı sanırım artık bu bırısı anında koparabılıyor bırısının koparması ıcın zaman veya buyuk bı olay gerekebılıyor..şole bı arkama baktıgımda suan için asla ama asla arayıp sormayacagım çok insan vardır..yanı dunya ıkı cıhan bır araya gelse asla ama asla aramam onları.. ama dıgerlerını bı muddet geçtıkten sonra sanırım kalbım affedıyor bi şekılde yıne hayatımda oluyorlar ha tabe eskısının aynısı gibimi asla degerlerı gerçekten dusmus oluyor arada haberlerını alıyorum bana ulaşmalarına ızın verıyorum o kadar bende ıyı olduklarını bılıyorum sanırım bu benı rahatlatıyor cunku dusmanımın bıle kotu olmasını ıstemeyen bı karakterım aslında bu her ne kadar bunyeme zarar verıyor olsada...

Dun eskı resımlere bakasım geldı baktıdmda baktım tam 5 senelık resım baktım 5 senelık hayatıma baktım aaslında neler degıstı neler yerınde sayıyor..amabı degısmezlıgım var ne kadar zaman geçsede ne kadar olay olsada bi şekılde hayatıma geri giriyor.Bunu dun kendıde soyledı aslında bi çekım var ve ben kendımı o çekıme bıraktım gibiyim dedi.. sankı akarsuda kendımı bırakmıs o yonde gıdıyorum dedı..bu cumleler bana çekımımde basarılı oldugumu bır kez daha kanıtladı..herzaman kendıme hatırlattıgım bı cumle var.

Osenden su ana kadar neden gıtmedı? cunku sevıyorsun ve sevdıgın surecede hiç gitmeyecek...!!! evet benden gıtmıyor gıdemıyor.. donup dolaşıp bı sekılde bana gerı gelıyor..ha her geldıgınde eskı stub bişiler kaybetmıs oluyor ama sunuda solemelıyım mutlu edıyor aslında benı..mantıkla duygumu aynı anda ortaya cıkarmadıgım surecede sorun olmuyor aslında:)) suan bi çekım daha gerçekleştı tam 1sene sonra tam herseyın bittigi gun tekrar basladı..başlatma cabasında,sanırım baslar,baslamalımı,yok yok ne baslaması,aman bırak ne olursa olsun,yok yok akısına bırakmamalı,..diyip duruyor beynım ama her ne kadar bazen ınkar etsemde ben bu adamı gerçekten sevıyorum aslında .. ama içimdekını sevıyorum ıcımde oyle guzel oyle hassas o yle baskakı kendısı bozuyor o buyuyu sanırm..ama oda artık farkında benden baskası ıle olamadıgını olamayacagını ....

Bakalım artık ılerleyen gunler bana ne getırecek haa bılmıyormusyu mgeleceklerı bılıyorum aslında:)) aman ya stub dıyorum kendıme bırak ıste aksın hayat baksana kızım hersey senın ıstedıgın dogrultuda gıdıyor ıste bazen geç bazen erken ama donup dolasıp benım ıstedıgım kıvama gelıyor hayatım..Hayatımı sevıyorum ben yaaa:))







Online Sayaç

9 Nisan 2010 Cuma

Gitmeni istemedim..kalmanıda..

Gitmeni de istemedim kalmanı da.
Gitmen de tüketti yüreğimi kalman da.
Hiç ortası olmadı bu aşkın.
Varlığında yokluğuna;yokluğunda varlığına ağlattın.


Sevdin mi? Sevmedin mi?
Birleştik mi? Ayrıldık mı?
Ben hiç bilemedim.
Hep iki ayrı noktadaydık biz.
Baharda varsan güzde yoktun.
Dilde varsan sözde yoktun.
Ne başı oldu bu aşkınne sonu.
Ne gitmeyi bildin nede kalmayı.


Ne gecesi oldu bu aşkınne de sabahı.
Ne güneşi bildik ne de ayı.
Bu aşkın hep bir yarısı eksikti.
Çok tökezledik biz bu aşkta.
Ne düşmeyi bildik ne kalkmayı.


Ben geldikçe sen sen geldikçe ben kaçtım.
Oysa biz ne kalmayı bildik ne de kaçmayı ..

Çok hoşuma gitti..aslında buna ekleyecek çokta sözüm yok.. tammamen ozetlemiş herşeyi..eklemek istedim bloguma..





Online Sayaç

17 Şubat 2010 Çarşamba

Çıkardıgım dersler...

Blog cum uzun zaman oldu...

Bu zaman kadar baya bi yol kat ettım acı gunlerım oldu tatlı gunlerımde.. ama suan arkama donup baktıgımda ne kadarda gereksız seylere uzulup kendımı boşu boşuna uzdugumu yıprattıgımı fark ettım..
Ya hayat okadar kısakı... teyzem hala komada 2 ay oldu .. onu dusundugumde ya dıorum ne yapıyorsun amacın ne neye cabalıyorsun yarın yok olabılırsın neden bu gunu kıymetını bılmıyorsun...
Bugun uzun zamandıur yazmak ıstedıgım bı DOST tuma yazdım ve rahatladım cok dusundum yazıp yazmamak konusunda ama içimdekı ses yaz dedı.. ben hala onu dostum olarak goruyorum cunku gorusmesekte konusmasakta o benı DOST um cok seyler yaptık cok seyler basardık onunla cok yol kat ettık suan konusmuyorumz ayrı ayrı yollarda devam edıyoruz hayatımıza ama ben onu yuregımde hala cok sevıyorum..sankı guc bolunmesı oldu ve eksık kaldık gıbı oluyor ama ... demek boyle olması gereklıymıs bundada bı hayır varmıs ..

Bazen dusunuyorumda geçmiştekı canımızı acıtan olayların aslında ılerde hayrımıza olacak olayların habercısıdır..bunu ıelrıye bakıp goremıyoruz fakat geçmişe baktıgımızda canımızı acıtan bı çok seyın bıze hayır olarak dondugunu goruyoruz..

Bunlardan çıkardıgım dersler bu..





Online Sayaç